حضور و غیاب با موبایل (لوکیشن) | حضور و غیاب بدون دستگاه

حضور و غیاب با لوکیشن ، اپلیکیشن آنلاین حضور و غیاب، کنترل تردد با موبایل بدون نیاز به دستگاه ساعت زنی

گسترش روز افزون استفاده از گوشی‌های هوشمند و فناوری‌های آن، موجب افزایش کاربرد آن در صنایع مختلف شده است. از جمله در اتوماسیون‌های ثبت و کنترل تردد پرسنل می‌توان از گوشی تلفن همراه هوشمند و فناوری‌های آن نظیر Gps  یا لوکیشن، Bluetooth، Wifi و Qrcode استفاده نمود. حضور و غیاب با موبایل راهکار جدید و کاربردی است  که می‌توان از آن برای کنترل تردد آنلاین پرسنل استفاده کرد.

حضور-و-غیاب-با-موبایل
کنترل تردد آنلاین پرسنل از طریق اپلیکیشن حضور و غیاب

 

حضور و غیاب با موبایل چیست و چگونه کار می‌کند؟

حضور و غیاب با موبایل یک نرم افزار حضور و غیاب آنلاین است که به صورت اپلیکیشن بر روی گوشی همراه کارکنان نصب شده و از طریق آن، ورود و خروج آن‌ها را ثبت می‌کند. از این رو به آن حضور و غیاب با لوکیشن، کنترل تردد با موبایل، اپلیکیش حضور و غیاب آنلاین و حضور و غیاب بدون دستگاه نیز می‌گویند.

حضور و غیاب با موبایل از طریق Gps ( لوکیشن گوشی)، Wifi و Bluetooth می‌تواند، ورود و خروج کارکنان را ثبت کند.

برای استفاده از روش gps، ابتدا موقعیت‌های جغرافیایی یا همان لوکیشن‌هایی که قرار است پرسنل ورود و خروج خود را در آن مکان ثبت کنند، بر روی سرور سیستم حضور و غیاب تعریف می‌شود. حالا هر پرسنل با قرار گیری در آن لوکیشن می‌تواند از طریق فشردن دکمه ورود یا خروج بر روی اپلیکیشن نصب شده بر روی موبایل، تردد خود را ثبت کند.

اگر شخصی در خارج از محدوده‌های تعریف شده، اقدام به ثبت ورود و خروج کند، سیستم حضور و غیاب آن را ثبت نخواهد کرد.

لوکیشن‌ها یا موقعیت‌های جغرافیایی در واقع همان دربهای ورود و خروج شرکت‌ها هستند که قبلاً دستگاه‌های حضور غیاب در آنجا نصب می‌شد. اما در این روش دیگر نیازی به دستگاه ساعت زنی نخواهید داشت.

امکان تعریف لوکیشن‌های متعدد بر روی سیستم حضور و غیاب وجود دارد و به این ترتیب شما می‌تواند ورود و خروج پرسنل شاغل در خارج از محل شرکت (کارکنان مأمور، ویزیتورها و …) را به راحتی ثبت نمائید.

 

روش دیگر ثبت تردد از طریق اپلیکشن حضور و غیاب استفاده از یک دستگاه سخت‌افزاری کوچک برای شناسایی موبایل از طریق وای‌فای و بلوتوث است. در این روش باید wifi و bluetooth کارکنان در زمان ثبت تردد روشن باشد. به این ترتیب در زمان ورود به شرکت یا خروج و با نزدیک شدن به دستگاه، تردد شخص ثبت خواهد شد.

حضور-غیاب-آنلاین

خرید سامانه حضور و غیاب با موبایل | حضور و غیاب با لوکیشن

سیستم حضور و غیاب با موبایل دینگ، هر دو راهکار ذکر شده را برای شما فراهم آورده است.

حضور و غیاب آنلاین دینگ، شامل دستگاه حضور غیاب Ding بهمراه اپلیکیشن حضور غیاب آنلاین (قابل نصب بر روی  اندروید و iOS)، راهکاری کامل برای کسب و کارهای کوچک و متوسطی است که می‌خواهند بدون پرداخت هزینه زیاد بابت خرید دستگاه های ساعت زنی و مشکلات مرتبط با آن، ورود و خروج پرسنل خود را به صورت آنلاین کنترل نمایند.

در زمان ورود و خروج، کارکنان می توانند با قرار گیری در مجاورت دستگاه بی‌سیم، و با استفاده از اپلیکیشن دینگ، ورود و خروج خود را ثبت کنند.

خرید-حضور-غیاب-با-موبایل-دینگ
خرید حضور و غیاب با لوکیشن

قیمت حضور و غیاب با موبایل دینگ به این صورت است که شما دستگاه‌ بی‌سیم را به صورت دائمی از ما خریداری کرده و با پرداخت هزینه اشتراک سالیانه (بر اساس تعداد کارمندان) از این سامانه بهره‌مند خواهید شد.

  • دستگاه سخت افزاری بی سیم دارای گارانتی یکساله است.
  • برای تمدید سال دوم، فقط هزینه اشتراک سالیانه بر اساس تعداد کارکنان دریافت می‌شود.
  • هزینه اشتراک شامل 1 سال استفاده از خدمات سیستم حضور غیاب دینگ، پشتیبانی و آپدیت اپلیکیشن است.
  • در صورت افزایش تعداد پرسنل و نیاز به ارتقاء طرح، مابه‌التفاوت هزینه اشتراک دو طرح بر اساس زمان باقیمانده محاسبه می‌شود.

در تصویر زیر تعرفه تعرفه خرید حضور و غیاب با موبایل بر اساس تعداد کارکنان را مشاهده می‌کنید. در صورت تمایل به خرید با ما تماس بگیرید : 09046960569

تعرفه-حضور-غیاب-با-موبایل

توجه داشته باشید که اگر تمایل دارید، تنها از طریق لوکیشن ورود و خروج ها را ثبت کنید، خرید دستگاه بیسیم الزامی نیست. در این صورت فقط کافی است پکیج دارای لوکیشن را خریداری نمایید.

 

حضور و غیاب بدون دستگاه چیست ؟

حضور و غیاب بدون دستگاه، نسل جدیدی از سیستم حضور و غیاب هوشمند است که بر اساس فناوری‌های موبایل (گوشی همراه) کار می‌کند. به دلیل اینکه این سیستم نیازی به دستگاه ساعت زنی ندارد، به آن حضور و غیاب بدون دستگاه می‌گویند.

برای استفاده از این سامانه، باید یک اپلیکیشن حضور و غیاب بر روی گوشی هوشمند کارکنان نصب شود و پرسنل می‌توانند از طریق این اپلیکیشن و با استفاده از فناوری‌های Gps (لوکیشن)، Wifi و Bluetooth، ورود یا خروج خود را ثبت کنند.

حضور و غیاب بدون دستگاه نیاز به کامپیوتر جهت نصب نرم افزار حضور غیاب ندارد و از یک فضای ابری برای ذخیره سازی اطلاعات استفاده می‌کنند. کاربران می‌توانند از طریق اپلیکیشن نصب شده بر روی گوشی خود، ورود و خروج‌های مرتبط با خود را مشاهده کنند. علاوه بر این امکان ثبت درخواست مرخصی و مأموریت نیز از طریق آن امکانپذیر است.

مدیر یا مسئول سیستم حضور غیاب نیز از طریق اپلیکیشن یا پنل تحت وب به تمامی اطلاعات ورود و خروج و کارکرد پرسنل دسترسی داشته و می‌تواند درخواستهای مرخصی و ماموریت پرسنل را تأیید یا لغو کند. در نهایت امکان گزارش گیری از این سیستم وجود خواهد داشت.

 

برای استفاده از حضور و غیاب با لوکیشن به چه مواردی نیاز داریم؟

برای نصب و راه‌اندازی سیستم حضور و غیاب بدون دستگاه برای یک شرکت، به تجهیزات و نرم افزارهای زیر نیاز داریم.

  • نصب اپلیکیشن حضور و غیاب اندروید یا آی او اس بر روی گوشی تلفن پرسنل و مدیران
  • اختصاص فضای ابری از طرف شرکت فروشنده و انجام تنظیمات مورد نیاز در سیستم حضور و غیاب (نیازی به نصب بر روی کامپیوتر نیست)
  • نصب یکدستگاه بی‌سیم در ورودی شرکت جهت ثبت ترددها از طریق وای‌فای و بلوتوث (الزامی نیست)
  • تعریف موقعیت‌های مکانی (لوکیشن) برای پرسنلی که در خارج از محل شرکت مشغول به کار هستند.

 

هزینه حضور و غیاب بدون دستگاه چگونه محاسبه می‌شود؟

قیمت حضور و غیاب بدون دستگاه، مبلغ ثابتی نیست و بر اساس تعداد کاربران (پرسنل) و لوکیشن‌های مورد نیاز متغیر خواهد بود. هزینه تمام شده این سیستم به صورت زیر محاسبه خواهد شد.

  • یکدستگاه بی‌سیم (2,280,000 تومان) + خرید تعداد لوکیشن مورد نیاز + اشتراک سالیانه بر اساس تعداد پرسنل

 

  • پکیج لوکیشن (5 لوکیشن) به مبلغ 1.200.000 تومان + خرید لوکیشن مازاد بر 5 عدد + اشتراک سالیانه بر اساس تعداد پرسنل

توجه : خرید لوکیشن الزامی نیست و اگر تمامی پرسنل شما در محل شرکت، ورود و خروج خود را ثبت می‌کنند، نیازی به آن نخواهید داشت. از طرف دیگر خرید دستگاه بی‌سیم نیز الزامی نیست و شما می‌توانید با خرید پکیج دارای لوکیشن، حضور و غیاب کسب و کار خود را مدیریت نمایید.

خرید-سامانه-حضور-غیاب-بدون-دستگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا