بازرسی بدنی در مدارس – ارائه راهکار مناسب

در حال حاضر ورود تجهیزاتی مانند موبایل و … به داخل مدارس ایران ممنوع است. اگر چه هنوز قانونی برای آن وضع نشده است. علاوه بر این ممکن است وسایل خطرناکی مانند چاقو و … توسط تعداد محدودی از دانش‌آموزان وارد مدرسه شده و اعمال بزهکارانه توسط آنها صورت گیرد.

راهکار جلوگیری از ورود چنین ابزاری، بازرسی بدنی دانش آموزان در ورود مدرسه است و بهترین ابزار بازرسی، دستگاه موبایل یاب است که شما را از تفتیش بدنی دستی بی‌نیاز می‌کند و دقت و سرعت آن نیز بسیار بیشتر از روش بازرسی سنتی است.

لینک مشاهده مدلهای مختلف و خرید دستگاه بازرسی گوشی یاب مدارس : راکت موبایل یاب

 

برای دریافت مشاوره و آشنایی بیشتر درباره تجهیزات مختلف بازرسی بدنی در مدرسه با شماره 09046960569 تماس بگیرید.

همانطور که گفتیم دستگاه موبایل یاب در واقع یک راکت فلزیاب است که اشیاء فلزی را شناسایی می‌کند. بنابراین توسط آن به راحتی می‌توانید موبایل، چاقو و سایر موارد ممنوعه (که دارای فلز می‌باشند) را شناسایی کرده و از ورود آنها به داخل مدرسه جلوگیری نمائید.
با این حال، برای بعضی از مدارس ، فلزیاب ها ممکن است مناسب نباشند. شما باید مشخصات ریسک خود را در مقابل هزینه و پیچیدگی اجرا بسنجید. شما همچنین باید بحث‌های جاری را در مورد اینکه آیا فلزیاب ها محیط امن‌تری ایجاد می کنند یا محیطی ترسناک و زندان مانند را بررسی کنید.

استفاده از فلزیاب‌ها در مدارس کشورهای غربی به خصوص آمریکا (بعلت آزادی حمل اسلحه) بسیار ضروری است. در کشور ما خوشبختانه نگرانی استفاده از اسلحه گرم یا چاقو توسط دانش آموزان در مدارس وجود ندارد و یا بسیار اندک است. اما استفاده از راکت های بازرسی بدنی در مدارس، علاوه بر رفع کامل نگرانی درباره ورود اشیاء غیر مجاز مانند چاقو، از ورود موبایل به داخل مدرسه نیز جلوگیری می‌کند.

 

معرفی بهترین راکت موبایل یاب جهت بازرسی بدنی در مدارس

راکت بازرسی بدنی مدل MD101 یکی از بهترین دستگاههای کمک بازرسی است که در اماکن مختلف از جمله مدارس، دانشگاه‌ها و کنکور جهت جلوگیری از ورود اشیاء ممنوعه مانند موبایل، هندزفری و … استفاده می‌گردد.

این راکت تولید داخل بوده و یکی از باکیفیت‌ترین نمونه‌هایی است که در بازار عرضه شده است. کیفیت و کارایی بالا در کنار قیمت مناسب، این دستگاه را به یک گزینه مناسب جهت بازرسی بدنی در مدارس تبدیل کرده است.

مشخصات-فنی-راکت-بازرسی-md101

ما این دستگاه را بهمراه باطری و آداپتور و گارانتی دو ساله با قیمت 4 میلیون و 800 هزار تومان عرضه می‌کنیم. البته برای مدارس و محیطهای آموزشی یک تخفیف جزئی در نظر گرفته می‌شود.

 

سایر تجهیزات بازرسی بدنی در مدارس

علاوه بر راکت های فلزیاب از تجهیزات دیگری نیز می‌توان جهت بازرسی بدنی دانش آموزان در مدارس استفاده کرد. اما بدلایلی که ذکر می‌کنیم، در حال حاضر راکت های دستی بهترین گزینه برای تفتیش بدنی در مدرسه به شمار می‌روند.

  • گیت فلزیاب دروازه‌ای :‌ این تجهیزات نیز فلزیاب هستند و به صورت یک دروازه در ورودی مدارس نصب می‌شود و دانش آموزان از داخل آن عبور می‌کنند. به محض شناسایی موبایل و موارد ممنوعه دیگر،‌ دستگاه آلارم می‌دهد. این تجهیزات قیمت بسیار بالاتری نسبت به راکتهای دستی دارند و استفاده از آنها به لحاظ اقتصادی برای مدارس به صرفه نیست.
  • دستگاه فرکانس یاب موبایل : فرکانس یاب ها از طریق امواج رادیویی و سیگنال میتوانند موبایل یا سایر تجهیزات بیسیم را شناسایی کنند. استفاده از این تجهیزات در بعضی از سالنهای امتحانات مرسوم است، اما کارایی آن نسبت به راکت دستی به خصوص در محیط مدرسه کمتر است. این دستگاهها قیمت بیشتری نسبت به راکت دستی دارند. علاوه بر این فرکانس یاب نمیتواند هندزفری یا دستگاه پخش صوت که جهت تقلب در امتحانات استفاده می‌شوند را شناسایی کند. در ضمن اگر موبایل خاموش باشد یا سیمکارت آن را دربیاوریم، دیگر توسط فرکانس یاب شناسایی نخواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا